بازرگانی روبینا
خانه / سرویس آرکوپال / فروش سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه

فروش سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه

در بازارهای مختلف فروش سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه با تضمین کیفیت و قیمت بسیار مناسب ارائه می شود بسیاری از فروشگاه ها و شرکت های که در کار فروش سرویس های آرکوپال هستند با توجه به استقبال بی نظیر مردم از این ظروف به خاطر کیفیت عالی ، سبکی وزن و مقاومت لوازم دکوری چینی آنها در برابر ضربه سعی کرده‌اند سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه را با رعایت این استاندارها و بالاتر بردن کیفیت ، در بازار عرضه کنند.

فروش سرویس آرکوپال 26 پارچه

مشخصات سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه

مشخصات سرویس آرکوپال 26 پارچه ظروف آرکوپال به خاطر کیفیت فوق العاده ای که دارند در بازار مورد استقبال مردم قرار گرفته اند و دلیل این استقبال تنوع و سبک بودن آن نسبت به ظروف چینی و همچنین مقاوم بودن آن در برابر ضربه است بنابراین در مراحل فرایند تولید این محصول سعی شده که با حرارت بالا تهیه شود تا در مقابل حرارت و گرما مقاوم باشد بنابراین شما می توانید به راحتی آن را در مایکروفر استفاده کنید.

شکل های متفاوت این نوع ظروف باعث استقبال بی‌نظیر مردم از آنها شده است یکی از دلایل مهم استقبال مردم به علت سبک بودن این ظروف نسبت به ظروف چینی است مشخصات سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه به شرح زیر است ۶ عدد پلو خوری ۶ عدد خورشت خوری ۶ عدد پیش دستی۶عدد کاسه ماست خوری و ۱ عدد دیس و یک کاسه بزرگ برای درست کردن سالاد است.

این ظروف را به راحتی می توان در ماشین ظرفشویی قرار داده و در مقابل شوینده های شیمیایی بسیار مقاوم هستند و طرح و نقش آنها هنگام شستشو از بین نمی رود. انواع سرویس آرکوپال به شکل های چهارگوش بیضی و گرد در بازار وجود دارد که بسته به سلیقه و نیاز متقاضیان در اختیار آنها قرار داده می شود طرح های هندسی و استفاده از انواع گل ها برای زیباتر جلوه دادن این ظروف نماینگر کیفیت کار شرکت‌های ایرانی در تهیه و تولید انواع ظروف آرکوپال می باشد.

خرید سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه بیضی

خرید سرویس آرکوپال 26 پارچه بیضی در بازارهای مختلف و فروشگاه‌های معتبر شما میتوانید برای خرید سرویس آرکوپال ۲۶ پارچه بیضی آن را از این مراکز سفارش داده و استفاده کنید بسیاری از مردم برای خرید سرویس آرکوپال به این مراکز مراجعه کردند چون جزو مراکز معتبر و معروف در کشور هستند و همچنین جزء نمایندگی شرکت‌های بزرگ در ایران می باشند کیفیت بالا و بی نظیر محصولات شرکت‌های برند ایرانی می‌تواند راه را برای صادرات به دیگر کشورها نیز فراهم کند.

بسیاری از این شرکتها در زمینه صادرات وسایل دکوری بسیار فعال بوده و می تواند انواع ظروف آرکوپال را در بازارهای بین المللی به فروش برسانند سرویس آرکوپال بیضی جزء پرفروش ترین سرویس های موجود در بازار است که مردم از آن استقبال زیادی داشته اند و فروش فوق العاده ای را برای تولیدکنندگان در بر داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

خرید سرویس آرکوپال ۲۸ پارچه پارس اپال

جهت خرید سرویس آرکوپال 28 پارچه پارس اپال بایستی، به فروشگاههای معتبر موجود در سطح کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت های اینترنتی و بصورت آنلاین کالای خود را س

پاسخی بگذارید