بازرگانی روبینا
خانه / سرویس پذیرایی / جدیدترین مدل ظروف پذیرایی عید

جدیدترین مدل ظروف پذیرایی عید

هر ساله با فرارسیدن عید نوروز جنب و جوش فراوانی در خانه ها به راه می افتد. از خانه تکانی گرفته تا شست و شوی پرده ها و مبلها و تعویض وسایل کهنه و قدیمی خانه تا خرید لباس و چیزهای دیگر. تا زمینه برای مهمانی رفتن و مهمانی دادن فراهم شده و لحظات زیبا و دوست داشتنی برای خود و مهمانان رقم بزنیم. الان زمانی است که باید کم کم به فکر خانه تکانی و تغییر دکوراسیون منزل خود باشیم و وسایل قدیمی و کهنه و بلااستفاده را دور انداخته و وسایل و سرویس های مبلمان و پذیرایی زیبا و شیک را جایگزین آنها کنیم.یکی از جاهایی که در ایام عید بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد، آشپزخانه است.

همزمان با نظافت آشپزخانه باید ظروف و لوازم آشپزخانه نیز تغییر کرده و از ظروف سرامیکی فانتزی  شیک تر و مدرن تر به جای ظروف قدیمی استفاده کرد. هر ساله با فرارسیدن عید نوروز، ظروف پذیرایی جدیدتری به بازار آمده که هوس خرید آنها را در خانمها چند برابر می کند. این ظروف پذیرایی شامل سرویس کاسه آجیل خوری، پیاله آجیل خوری،  قاب میوه پایه دار و بدون پایه، پیش دستی ، انواع ظروف چوبی پذیرایی ساده و دوطبقه، پایه دار و بدون پایه، شکلات خوری های کوچک و بزرگ، سرویس فنجان و نعلبکی به همراه قندان و قوری و شکر ریز، گلدان در سایزهای کوچک و بزرگ، اردوخوری های شیک و زیبا می باشند.
با وجود انواع سرویس های پذیرایی در مدلها و قیمت های متنوع در بازار ، زمینه برای خرید تمامی سلیقه ها مهیاست و به عبارتی هیچ کس دست خالی از بازار بیرون نمی آید. سرویس های چینی ، کریستالهای ایرانی و خارجی . اما خرید زیباترین ، شیک ترین ، جدیدترین و ارزانترین سرویس های پذیرایی مهارتی است که تقریبا تمامی خانمهای ایرانی از این هنر بهره مند می باشند.
شرکت بازرگانی روبینا سعی دارد تا به شما زیباترین و در عین حال ارزانترین سرویسهای پذیرایی موجود در بازار تهران را پیشنهاد نماید. سرویس های پذیرایی نایس که ساخت کشور چین است یکی از جدیدترین سرویس های موجود است که به طور حتم زیبایی و جلوه با شکوه تری به میزبانی ها و میهمانی های شما بخشیده و خاطره ها یتان را دل انگیزتر می کند.
از این رو تمامی خریداران و فروشندگان عمده این محصولات می توانند جهت خرید یا فروش این محصول با ما در ارتباط بوده و تجارت خود را رونق بخشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor