بازرگانی روبینا
خانه / قوری چینی / فروش انواع قوری چینی زرین

فروش انواع قوری چینی زرین

در حقیقت قوری چینی زرین از وسایل پرکاربرد و مهمی بوده که به منظور دم کردن چای و انواع دمنوش ها طرحی و تولید گردیده است. در نتیجه این دسته از قوری چینی یونیک از میزان تقاضای بسیار بالایی برخوردار بوده و افراد زیادی تمایل به خرید آن را خواهند داشت.

از این رو به جرات می توان گفت که انواع قوری زرین فروش بسیار خوبی دارد و در واقع سهم عظیمی از فروش قوری، به این محصول تعلق یافته است.

فروش انواع قوری چینی زرین

مدل های مختلف قوری چینی زرین

مدل های مختلف قوری چینی زرین قوری چینی زرین از جمله ظروف پرکاربرد و متنوعی بوده که از زمان های قدیم تا کنون در میان مردم ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. از این رو در این بخش به منظور شناخت بهتر، به معرفی مدل های مختلف این برند از قوری خواهیم پرداخت.

قوری طرح دار:

این دسته از قوری چینی توس که دارای نقوش مختلفی می باشد، بر روی آنها اشکال مختلف منظره،گل ها و اشکال هندسی طراحی شده است. البته لازم به ذکر است که قوری های طرح دار در ابعاد و اشکال مختلف تولید می گردد.

قوری های کف پهن:

قوری های کف پهن به گونه ای طراحی شده اند که کف آن ها بزرگ تر از دهانه قوری بوده و به راحتی بر روی درب کتری قرار خواهند گرفت.

قوری های ساده:

این دسته از قوری های ساده در ابعاد و اندازه های مختلف تولید گردیده و از نظر رنگ از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. در واقع این قوری ها به گونه ای طراحی شده است تا با دیگر ظروف آشپزخانه هماهنگ گردد و در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نقش داشته باشد.

قوری گرد:

این نوع از قوری ها از جمله قوری های قدیمی و پرطرفداری بوده که معمولا وسط آن پهن تر از دیگر بخش های قوری بوده و معمولا کف و دهانه قوری دارای یک سایز مساوی می باشد. این مدل از قوری هم در ابعاد مختلف طراحی و تولید می گردد.

قیمت انواع قوری چینی زرین

قیمت انواع قوری چینی زرین

  • قوری چینی زرین، گونه دیگری از قوری های پرطرفداری بوده که از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد. به گونه ای که تنوع در این محصول، باعث شده تا انواع قوری چینی زرین قیمت های متفاوتی داشته باشد.

از این رو در این بخش قیمت نمونه های مختلف از قوری چینی زرین را بررسی خواهیم کرد.

  • در ابتدا برای بررسی قیمت قوری چینی باید به ابعاد قوری، کیفیت قوری، مدل و نحوه تولید آن توجه ویژه نمود.
  • از سویی دیگر برای قیمت گذاری بر روی این محصول، باید شرکت تولید کننده، حجم قوری و نوع بسته بندی آن را در نظر گرفت.
  • علاوه بر موارد گفته شده قیمت قوری چینی به عوامل مختلفی نظیر نحوه فروش محصول، نوسانات بازار ظروف چینی و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

مرکز پخش قوری چینی فله

قوری چینی یکی از ظروفی است که بسیار پر مصرف می باشد و از قدیم در همه خانه ها وجود داشته است. به تبع آن خرید قوری چینی یکی از ضروریات هر خانه و خانواده محسوب می

پاسخی بگذارید