بازرگانی روبینا
خانه / کریستال چک / سرویس پذیرایی کریستال چک

سرویس پذیرایی کریستال چک

تفاوت کریستال ایرانی و چک در چیست؟ کیفیت کریستال چک چگونه است؟ آیا میتوان کریستال اصل چک را با قیمت مناسب تهیه نمود ؟  قیمت سرویس کریستال چگونه است؟  بهترین برند کریستال برای جهیزیه کدام برند است؟  سرویس پذیرایی کریستال شامل تمام ظروف مورد نیاز جهت رقم زدن پذیرایی های مجلل است و به خوبی می تواند پاسخگوی نیاز های متنوع شما در این زمینه باشد.در این سرویس انواع ظروف کریستال اعم از شیرینی خوری،میوه خوری،آجیل خوری،شکلات خوری،پیش دستی، پسته خوری،بستنی خوری تنگ و لیوان گنجانده شده است. تنوع طرح سرویس پذیرایی کریستال چک در نوع خود قابل توجه است.

ظروف کریستال و بلور از محبوب‌ترین‌ها نزد اکثر ما هستند. محبوبیت کریستال و بلور در حدی است که بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تنها به تولید ظروف از این جنس بسنده نکرده و مجسمه و اشیای تزئینی کریستالی را نیز به بازار عرضه کرده‌اند.

با توجه به محبوبیت این ظروف در بازار شاهد عرضه نمونه‌های متنوع با ملیت‌های گوناگون هستیم.نمونه‌های ایرانی، نمونه‌های تولیدی کشورهای آلمان، ایتالیا، چک، ترکیه، فرانسه و… که هرکدام بسته به ملیت و طراحی و میزان نقش و خط یا به قولی تراش روی کریستال قیمت‌های متفاوتی دارند.براساس بررسی‌های انجام شده کریستال‌های چک از گران‌‌ترین و با کیفیت‌ترین‌های بازار هستند.البته نمونه‌های ایرانی نیز طی سال‌های اخیر از لحاظ کیفی در حد چشمگیری رشد داشته‌اند و شاید از لحاظ طراحی و درخشش ظاهری با نمونه‌های وارداتی قابل تشخیص نباشند. اما در هر حال زمان می‌برد تا مصرف‌کننده ایرانی به آنچه هموطنانش با زحمت و مشقت تولید کرده‌اند بهایی در حدی که باید دهد و همیشه این تصور که جنس خارجی بهتر است در ذهنش است.

هنگام خرید کریستال به اصل یا تقلبی بودن ظروف توجه کنید. برخی مدل‌های تقلبی ظروف کریستال در بازار وجود دارد که با کیفیت پایین تولید شده و با قیمت انواع اصلی به فروش می‌رسد.
تنها راه مطمئن، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی‌هاست. همچنین کریستال‌های اصل برگه مخصوصی دارند که کشور سازنده درصد کریستال آنها را مشخص کرده است.

اگر شما قصد تجارت آن را دارید یقینا سود شما محفوظ بوده و می توانید با قیمت کمتری آن را خریداری کنید.

جهت خرید این محصول با ما ارتباط بگیرید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس : ۰۹۱۹۵۴۰۸۷۶۳

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor