بازرگانی روبینا
خانه / سرویس آرکوپال / عرضه انواع سرویس آرکوپال کودک پارس اپال

عرضه انواع سرویس آرکوپال کودک پارس اپال

سرویس آرکوپال کودک پارس اپال محصولی کاربردی و مناسب برای استفاده در سیسمونی است و در رنگ ها و مدل های متفاوتی در بازار موجود است. عرضه انواع سرویس آرکوپال کودک پارس اپال در رنگهای متنوع و گوناگون و رنگهای متفاوتی انجام می شود، همچنین عرضه سرویس آرکوپال عروس این محصول با طرح حیوانات، طرح های کارتونی و عروسکی و … به تمامی نقاط ایران انجام می پذیرد تا خریداران بتوانند محصولی مطابق با سلیقه خود خریداری نمایند.

عرضه انواع سرویس آرکوپال کودک پارس اپال

ویژگی های سرویس آرکوپال کودک پارس اپال

ویژگی های سرویس آرکوپال کودک پارس اپال انتخاب ظرف غذاخوری مناسب برای کودکان به خصوص در سنین زیر ۶ سال یکی از عوامل موثر برای ترغیب کودکان به سمت خوردن غذاهای مفید تر است. سرویس کودک آرکوپال پارس اپال با دارا بودن طرح های زیبا و کاربردی می تواند این مهم را به انجام رسانده و کودکان را به خوردن غذاهای مختلف ترغیب نماید. در این مقاله سعی داریم به صورت خلاصه به سرویس آکوپال کودک پارس اپال و ظروف تزئینی سرامیکی و ویژگی های آن اشاره کنیم:

  • مقاومت در برابر حرارت: این سرویس در برابر حرارت بسیار مقاوم است و تا دماهای بالا حدود ۳۰۰درجه سانتی گراد می تواند مقاومت کند. به همین دلیل در هنگام ریختن غذاهای داغ در داخل آن از بابت شکستن ظرف هیچگونه نگرانی نخواهید داشت.
  • رنگ ثابت: این محصول در هنگام شستشو و یا انجام کارهای مختلف به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نخواهد داد. یکی از ویژگی های مهم آن را می توان ثبات در رنگ عنوان نمود.
  • قابل استفاده در فر: این سرویس در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و می توان آن را در فر نیز مورد استفاده قرار داد. استفاده از این محصول حتی در بالاترین دمای فر نیز امکانپذیر است.
  • وزن: این محصول از سایر ظروف سبک تر است و وزن زیادی ندارد.

خرید سرویس آرکوپال کودک پارس اپال ۵ تیکه

خرید سرویس آرکوپال کودک پارس اپال 5 تیکه خرید سرویس آرکوپال ۵ تیکه پارس اپال در طرح ها و رنگ های مختلف امکان پذیر است. با خرید این محصول در واقع شما به ۵ تکه محصول دسترسی پیدا خواهید نمود:

  1. فنجان: این سرویس دارای یک فنجان است ک برای نوشیدن آب و یا سایر نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. فنجان این محصول دارای دسته بوده و نگه داشتن آن برای کودکان راحت تر است.
  2. زیر لیوانی: زیر لیوانی سایز کوچکی دارد و در اکثر موارد سطح مقطع آن کمی از سایز زیر فنجان بزرگتر است.
  3. کاسه: کاسه برای خوردن ماست، سالاد و … کاربرد دارد.
  4. بشقاب: با توجه به اینکه کودکان همواره حجم غذای کمتری نسبت به بزرگسالان استفاده می کنند، بشقاب به کار رفته در این ست کوچکتر از بشقاب بزرگسالان است.
  5. دسر خوری: برای سالاد فصل و … مناسب می باشد.

با توجه به موارد بالا می توان گفت خرید این سرویس شما را از خرید ظروف دیگر برای کودکتان بی نیاز می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

خرید سرویس آرکوپال ۲۸ پارچه پارس اپال

جهت خرید سرویس آرکوپال 28 پارچه پارس اپال بایستی، به فروشگاههای معتبر موجود در سطح کشور مراجعه کرده و یا از طریق سایت های اینترنتی و بصورت آنلاین کالای خود را س

پاسخی بگذارید