بازرگانی روبینا
خانه / بلور و کریستال / فروش بلور و کریستال

فروش بلور و کریستال

بانوان ایرانی به هنگام خرید بلور و کریستال به مارک آن بیشتر توجه می کنند. و اینکه قیمت آن چگونه است؟ آیا اصل است یا خیر ؟

امروزه جایگاه ایران در تولید کریستال دنیا، در رده دوم قرار دارد و در خاورمیانه نیز رتبه نخست را چه به لحاظ حجم و چه از حیث کیفیت و تنوع طرح و رنگ به خود اختصاص داده است. استفاده از ظروف و تزئینات کریستالی به عنوان کالایی لوکس در هر خانه ای وجود دارد عنوان کالایی لوکس، بلکه به عنوان بخشی از ظروف و ملزومات مصرفی در بین خانواده ­های ایرانی رواج یافته است.

با توجه به اینکه مواد اولیه این صنعت در داخل کشور وجود دارد این صنعت ظرفیت بسیار بالایی در افزایش اشتغال دارد؛ اما این روزها در بازار کریستال کشور حضور کالاهای بی کیفیت چینی و خارجی را مشاهده می کنیم البته کالاهایی هم هستند که چندین برابر قیمت مشابه داخلی به فروش می رسد.

این درصورتی است که فروشندگان می گویند کریستال تولید ایرانی بسیار با کیفیت تر از چینی است اما قیمت ان چندین برابر است اما در ظاهر هیچ فرقی با ایرانی ندارد و فقط کیفیت تولید ما بیشتر است .

بلور و کریستال ایرانی و خارجی در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. اما این قیمتها قیمت خریداری شده توسط مشتری است و شما اگر قصد تجارت بلور و کریستال را دارید می توانید با قیمت کمتری از ما خریداری کنید و سود شما محفوظ خواهد بود.

جهت خریداری بلور و کریستال ایرانی و خارجی با ما در ارتباط باشید.

مشاور فروش: آقای مهدوی

شماره تماس: ۰۹۱۹۵۴۰۸۷۶۳

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
امیر مهدوی
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
شماره موبایل: 09195408763
کانال تلگرام: @roubinabolor

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بلور و کریستال

فروش عمده بلور و کریستال

فروش عمده بلور و کریستال از پر رونق ترین تجارت های ایران و جهان محسوب …